1. Zapisy na VII Parafialną Pielgrzymkę na Jasną Górę odbywają się przez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na parafialnej stronie internetowej www.wniebowzietaradlin.pl . Nie ma możliwości zapisania się w inny sposób.
2. Termin pielgrzymki 24 czerwca (sobota) 2023 – 27 czerwca (wtorek) 2023.
3. Na organizację pielgrzymki (transport, materiały duszpasterskie, pakiet pielgrzyma i ubezpieczenie, pierwszy nocleg) jest pobierana opłata: 200 zł.
4. Przy zapisie uczestnik pielgrzymki wyraża zgodę na:
a) fotografowanie i filmowanie wizerunku w celu upamiętnienia pielgrzymki i późniejszej promocji.
b) Wykorzystywanie jego danych osobowych do celów organizacyjnych pielgrzymki.
Szczegóły dotyczące RODO dostępne będą na spotkaniu organizacyjnym przed pielgrzymką
5. Maksymalna liczba osób biorących udział w pielgrzymce wynosi 100 osób. Limit uczestników związany jest z ograniczoną ilością miejsc noclegowych.
6. 100 osób, zgodnie z kolejnością zgłoszeń, otrzyma potwierdzenie na maila podanego w formularzu zgłoszeniowym.
7. Szczegółowe informacje dotyczące pielgrzymki, transportu, noclegów, zostaną podane w mailu potwierdzającym wysłanym do 24 maja 2023.
W czerwcu planowane jest spotkanie organizacyjne. Termin zostanie przesłany mailowo, jak również w ogłoszeniach parafialnych.
TUTAJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY BĘDZIE AKTYWNY od poniedziałku 15 maja 2023 ROKU OD GODZ. 19:00